Σκοπός μας είναι η συνεχής βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των παιδιών μας και των παιδαγωγών τους στο σχολικό περιβάλλον.

Tο σχολείο είναι το δεύτερο σπίτι των παιδιών μας και οφείλουμε να συνδράμουμε με όποιον τρόπο μπορεί ο καθένας από μας στην εύρυθμη λειτουργία του.

Το έργο μας - ιδιαίτερα στις δύσκολες μέρες που διανύουμε - αποκτά μεγαλύτερη σημασία, βασιζόμενο στην αλληλεγγύη,
την προσφορά, τη συλλογικότητα, την πρωτοβουλία, τη διεκδίκηση και τη δράση.

Γίνε κι εσύ μέρος της λύσης

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων

Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ' ΤΑΞΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ!



Την Παρασκευή 23/1/2015 (που τα σχολεία ήταν κλειστά λόγω των εκλογών), δόθηκε η ευκαιρία σε όσους μαθητές της Στ’ Τάξης επιθυμούσαν (μετά από γραπτή έγκριση των γονέων/κηδεμόνων τους), να έρθουν στο σχολείο μας, για να ασχοληθούν για 4 περίπου ώρες με εφαρμογές εκπαιδευτικής ρομποτικής (αποτέλεσε και μια προετοιμασία για τον αντίστοιχο διαγωνισμό στον οποίο θα πάρουν μέρος μαθητές της Στ’ τάξης του σχολείου μας).

Την επίβλεψη και επιμόρφωση στο παραπάνω διάστημα είχαν ο καθηγητής Πληροφορικής του σχολείου μας, κ.Σταυρόπουλος και ο δάσκαλος της Στ’ τάξης κ.Ούρδας Ιωάννης. 

Η συμμετοχή των μαθητών αν και ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ ξεπέρασε κάθε προσδοκία!

Δημιουργήσαμε 2 αεροπλανάκια χρησιμοποιώντας τα τουβλάκια της Lego, τα κάναμε να περιστρέφουν το μοτέρ (έλικα), να αλλάζουν συμπεριφορά ανάλογα με την κλίση του αεροπλάνου (ρυθμίζονται κατάλληλα τον αισθητήρα κλίσης). 

Αντίστοιχα, δημιουργήσαμε μία εστία και έναν τερματοφύλακα , ο οποίος με τον κατάλληλο προγραμματισμό μέσω scratch, μετακινούνταν προς την κατεύθυνση της μπάλας (όταν ο αισθητήρας κίνησης εντόπιζε την μπάλα ή οτιδήποτε να πλησιάζει).

Για τις δραστηριότητες αυτές, χρησιμοποιήθηκε το κιτ της Lego που παρέλαβε πρόσφατα (δωρεάν) το σχολείο μας, λόγω της συμμετοχής μας στον διαγωνισμό ρομποτικής. Ένα ακόμη κιτ έφερε μαθητής της Στ τάξης και έτσι μπορούσαν να κάνουν ταυτόχρονα τις ίδιες κατασκευές δύο  ομάδες

Οι δύο χώροι εργασίες για τις ισάριθμες ομάδες μαθητών
Μαθητές , χρησιμοποιώντας εργαλεία προγραμματισμού, κάνουν τον "τερματοφύλακα" να κινείται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου